Mano istorija

Aš, kaip ir Tu, taip pat kažkada turėjau svajonę - nuosavas verslas!

Nuosavo verslo idėjos mane žavėjo nuo pat mokyklos suolo. Pasirinkta bakalauro studijų kryptis - verslo administravimas - nenustebino nei tėvų, nei draugų. Pabaigtos marketingo vadybos magistro studijos leido pasijusti man pakankamai kvalifikuota būsima darbuotoja. Prasidėjo darbo paieška: darbo skelbimai, darbo pasiūlymai, netgi mintys - o gal darbas užsienyje?

Keletą kartų netgi pamėginau dirbti samdoma darbuotoja, tačiau greitai supratau, kad tai ne man. Ramybės nedavė įkyrios mintys pradėti kažką savo, iš verslo svajonių nejučia išsiveržė tikros verslo idėjos ir tuomet ryžausi tam, kas visam laikui pakeitė mano gyvenimą.

Įmonės steigimas buvo ilga ir sudėtinga procedūra, patirties jokios, tik didžiulė baimė ir begalė klausimų: nuo ko pradėti, kur kreiptis, kas ta VMI, Sodra, Darbo inspekcija, pajamų deklaravimas, įmonės draudimas, atlyginimo skaičiuoklė, kokie mokami mokesčiai, ar man gali padėti buhalteris, kaip jį išsirinkti? Bet vis dėlto baisiausia buvo ne tai. Puikiai prisimenu tą kankinantį jausmą - o jei man nepasiseks, ką reikės pasakoti aplinkiniams ir artimiesiems, ar nepasmerks ir nepasišaipys?

Verslo pradžia visada sunki.       

Prisimenu pirmuosius metus, kai pajamų neužtekdavo įmonės išlaikymui, o Sodros ir VMI įmokoms susimokėti tekdavo skolintis pinigų. Rasti klientų buvo labai sudėtinga, jie tiesiog nepasitikėjo jauna direktore ir dar jaunesne jos įmone, ir tik nuoširdus noras kuo geriausiai atlikti darbą, nuolatinis mokymasis ir tobulėjimas įtikino klientus, jog aš esu tas žmogus, kuris gali padėti nepasiklysti verslo labirintuose. 

Pradėjau teikti verslo konsultacines paslaugas. Pagrindinė paslauga buvo įmonės steigimas ir jos atstovavimas valstybinėse institucijose, vėliau - verslo planai, rinkos tyrimai, buhalterinė apskaita. Dar nusprendžiau pagilinti savo žinias ir pasirinkau antrojo magistro Teisės ir valdymo studijas Mykolo Riomerio universitete.

Pačios praminti takai leido sukaupti pradinį patirties bagažą, o su kiekvienu nauju klientu - nauja situacija, nauji iššūkiai, naujos žinios ir paslaugų kokybės tobulėjimas.

Dėkoju pirmiesiems savo klientams, kurie manimi pasitikėjo, leido klysti ir atlaidžiai žiūrėjo į netvirtus pirmuosius žingsnius versle.

Jūs padėjote man užaugti, o dabar, praėjus penkiolikai metų, išgyvenusi verslo nuopuolius ir pakilimus, turėdama nemažą puikių darbuotojų komandą, daugiau nei tris šimtus klientų ir keturis filialus Lietuvoje, aš tikrai žinau, verslas užauga, jei tik turi kantrybės jį užauginti.

                                                    Irma